Facilitair management informatie systeem (FMIS)
Facilitair management ondersteunen wij met FMIS. Een facilitair informatie systeem dat een grote meerwaarde biedt binnen organisaties om diverse 'serviceaanvragen' te kunnen verwerken. Van Dijk Verhuizingen biedt met een online variant van FMIS een oplossing voor zowel kleine als grote organisaties, met abonnementsvormen die aansluiten op uw behoeften.
Als facilitair management partner opereren wij vooral in de branches zorg, onderwijs, laboratoria en overheid.
Wat kunt u met FMIS?
Met FMIS heeft u een servicedesk tot uw beschikking met een volledig inzicht in uw bedrijfsprocessen. Zodoende bent u in staat hierop te reageren en uw processen te verbeteren. Enkele mogelijke modules:
- Ruimte en personenbeheer;
- Objectenbeheer (realtime voorraden);
- Service management;
- Contractenbeheer.
Via een online omgeving maakt uw organisatie gebruik van FMIS. Alle aanvragen komen bij ons binnen en worden uitgevoerd op basis van de vooraf gemaakte afspraken.
Voordelen van FMIS
- Een centraal punt voor uw aanvragen;
- Inzicht in bedrijfsprocessen;
- Mogelijkheid tot verbeteren processen;
- Meer tijd voor uw primaire bedrijfsprocessen door een besparing in tijd;
- Flexibele abonnementsvormen.
Wilt u eens kennismaken met de professionals van Van Dijk op het gebied van FMIS? Neem dan eens contact op voor een gratis adviesgesprek. Wij komen graag bij u langs.